Minggu, 22 Mei 2011

Cara Pasang Widget Index Di blog

Posted by alex marz 11.19, under | No comments

Cara Pasang Widget Index Di blog
Slm semua..
Oleh kerana ramai newbie diluar sana yg bertanyakan cara memasang widget index di blog, di sini saya sediakan tutorial untuk panduan:

Tutorial 1: cara pasang widget
Log in akaun blogger => Dashboard , then follow step di bawah (Klik pada image untuk paparan yang lebih jelas) :

selanjutnya
selanjutnay

sekian, selamat mencuba :)

p/s: minta kerjasama anda supaya tidak mengubah watermark widgetindex..tq :)

0 comments:

Posting Komentar

AbouT Me

Mengenai Saya

Foto saya
Saya Ingin Belajar Dari Hasil Postingan Yang Saya Share Kembali, Saya Tidak Pintar ,Saya Tidak Mahir, Saya Pun Tidak Sok Tahu, Kami Ingin Lebih Mengenal Atau Kami Ingin Sekali Belajar !!

ViSiToR

-=Alex-Marz-Onlin=-

FaVoriT

Entri Populer