Senin, 23 April 2012

Extreme Rally

Posted by alex marz 11.20, under | No comments

Extreme Rally Games
Become the ultimate car racing champion, by going head to head against stiff racing competition. Unlock new levels and upgrade your car, Buy new cars and nitro boosters Your goal is to win races, by coming in at first place, In addition, try to make the best lap time possible to score maximum points!





Game Features !!!

  • Different tracks.
  • Hot racing championship.
  • 6 levels.
  • nitro boosters.

System Requirements

  • Windows XP/Vista
  • 700MHz
  • 512 MB RAM

Password:arcop
Size:5MB
Download: Extream Rally

Link Sumber : http://myarcop.blogspot.com !!

Kalau anda menyukai artikel ini, kami himbau bantuan dan dukungan dari saudara yang baik untuk Mencopy links Dan PosTing Share On Blogger ini sehingga kawan – kawan atau keluarga yang terkasih juga bisa menikmatinya. Terima kasih banyak atas bantuan dan kebaikan hati saudara.
Kalau anda inggin Copas Kasih Links Sumbernya ,...Okey..!!

  Dari : -||- alex - marz - online -||-

0 comments:

Posting Komentar

AbouT Me

Mengenai Saya

Foto saya
Saya Ingin Belajar Dari Hasil Postingan Yang Saya Share Kembali, Saya Tidak Pintar ,Saya Tidak Mahir, Saya Pun Tidak Sok Tahu, Kami Ingin Lebih Mengenal Atau Kami Ingin Sekali Belajar !!

ViSiToR

-=Alex-Marz-Onlin=-

FaVoriT

Entri Populer